7 Juni - 2012 !

2012-06-08 / 20:53:17

Kurs & djurvakt - djurmatning ! :).
Åkte man med darling in tidigt, körde Ginza hem till syster då hon skulle vara där hela dagen :). Drog man en snabbis till mamma för att hämta posten fast hon sov, kanske bäst så just nu att de var så . menmen sedan blev de kurs , på lunchen drog man hem till syster för att snacka lite sedan följde hon och Ginza med tillbacka , mycket trevligt :D Inte lika kul för dom dock då de började spöregna när dom skulle gå tillbacka /: Tur att jag hade ett paraply att låna ut till min fina syster :D Sedan kom darling och hämtade en så drog vi och hämtade Ginza efter kursen sedan hem och käka pannkakor :D Runt 7tiden drog vi och matade djuren hos svärföräldrarna då dom inte är hemma , så passade också på att låna deras dusch . Då man blev så otroligt sugen på att ta en lång och varm dusch då man bara kan duscha 10min hemma hos oss för varmvattens beredaren är alldeles för liten för min del , menmen klarar mig :D Sedan blev de filmkväll och bara gå och lägga sig när man kom hem :D <3


Ginza !
Världens finaste bebis =)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: