Nedstämd !

2012-03-14 / 12:22:54

Vet inte alls vad de är som håller på att ske , men nog allt så mår jag inte alls så bra . Nedstämd & ledsen konstant hela tiden "Nästan iallafall" Börjaar böla för de minsta lilla , vet inte alls vad de är med mig .
 Ä
r inte på humör alls längre , :( Önskar allt kunde bli bra igen , just nu skulle jag bara behöva ha en hel dag med darling men de hinner man ju aldrig med /: Hoppas de går över snart , älskar min fina pojkvän, familj, & vänner så otroligt mycket fast de inte alla gånger märks <3 Så otroligt rädd att förlora er , speciellt min underbara pojkvän som alltid funnits fast de inte alla gånger känns så . Så tacksam att du står ut med mig dag efter dag , JAG ÄLSKAR DIG <3<3



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: