11 Maj - 2012 !

2012-05-11 / 22:58:42

Shiit va dagarna rinner iväg, hinner inte alls med !
Aja, de är inge man kan göra åt.
Ta vara på den tiden man har, lever ju bara en gång !
 
Först blev de AF, Sedan en sväng på stan med Ihssan :). Arbetsinterjuv med Edda förskola - en förskola som ska öppna i höst , riktigt spännande ! Efter stan blev de hem till mamma en sväng men där deckade man ju direkt, mår inte alls bra :( "men nu börjar känna mig lite bättre" Hoppas de inte kommer komma en rejälförkylning för de orkar jag verkligen inte med. ÄR hur seg som helst och hur hängig som hels , kollar kors gör man nästan också för lite sömn nu för tiden . Men jag kan ju inte sova hur mycket jag än försöker - Men aja, efter jag vart hos mamma så blev de handla hem mat från China garden. Mumsigt , köpte med mig en bukett rosor till världens finaste pojkvän också och chocklad hjärtan ! :D Efter middagen drog vi till Mormor Gun för att fixa hennes radio och hämta hem svärmors bil som stod där , Nu sitter man här och har fixat med fotoalbummet , kollat tv och nu blir de läsa lite bloggar sedan blir de faktiskt att gå och lägga sig !



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: