23 November - 2012 !

2012-11-23 / 23:27:14
Har man haft en underbar kväll med grabbarna, de var inte igår som vi sågs :).
Hoppas de blir mera snart igen nu när vi flyttar in till stan :D.
Drog man till svär´föräldrarna vid 3tiden för att Ginza skulle få vara där på kvällen medans vi var inne i stan, så först blev de te drickande med svärmor, Amanda och SImon sedan tog man bussen in till stan för att möta upp darling så¨drog man iväg med syster och dom till den nya klädsbutiken vid Willys där man fick välja vad man ville i födelsedagspresent och julklapp =). Tack så jättejätte mycket, <3 Sedan drog jag och darling åå plockade upp grabbarna & drog hem till Ihssan för att käka pizza, :). Hur trevligt som helst nu sitter man här och ska se ett avsnitt av Skilda Världar sedan blir de sova då man ska upp tidigt imorgon för att vara med mina 3gullungar + My =). Sedan blir de slagga hos mamma, men ni får ha en super trevlig helg för de ska jag nämligen ha !! =)) <3<3<3
 
Jag från i Sommras ;))
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: