26 Oktober - 2012 !

2012-11-05 / 19:20:37
 
Underbar dag men finaste Isabell, hon är bara för goo ! <3
Blev de IKEA På förmiddagen där de blev luncha och köpa saker som man ska ha med sig upp åt i landet på Söndag  :). Träffade man på kusin Tina när man skulle där ifrån så de blev en sväng på Boland City med henne sedan tog jag och Isabell bussen till mamma där även mormor va =). Sedan drog vi över en sväng till mormor, :D När vi kom hem så kom Amanda och Simon på en snabb visit - för att prata lite & Isabell fick kolla på sin älskade pippi !! Nu sover b¨åde hon och darling så jag funderar på att kolla lite på Skilda världar innan jag ska lägga mig och sova också, ha de så gott allesammans så höres vi. God Natt ! <3
 
Isabell - På IKEA !!! =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: