28 September - 2012 !

2012-09-29 / 09:29:41
Ännu en dag inne i stan, hunnit med mycket !
Kurs, möte, Ikea med pappa och gänget =) Lunch på XL-Grillen mattsons guld
"Hål i örat" Gottsunda (Silver box, "Hål i näsan" och djuraffären) En sväng till syster och mamma . m.m
. Blev att lägga sig otroligt tidigt då man var hur trött som helst, helt slut . Har hunnit söka två jobb också =))
                          
                     
                                    Kanske inte så bra bilder men där har ni bilder på näsan & örat =)
 
 
 
 
 
 
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Nice :) hur hade du råd med de? Du säger ju att du inte har några pengar. o_O

Svar: None
Sara Jörgensen

Kommenterat - 2012-09-29 / 22:18:21
Postat av: Sara - Svar

Var ett tag sedan jag sa att jag inte har råd och sedan var de inte jag som betalade ..

Kommenterat - 2012-09-30 / 19:22:12
Postat av: Anonym

Du sa de för mindre än en månad sen men okej? Vem betala då? Har du vunnit på lotto? :)

Svar: Vad var de jag sa att jag inte hade råd med? + att ibland är de ganska mycke medräkningar med alla läkarbesök och mediciner. Och de spelar ingen roll vem som betalade ..
Sara Jörgensen

Kommenterat - 2012-09-30 / 23:38:26
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: