2 April - 2013 !

2013-04-02 / 20:31:56
Förmiddagen hemma och eftermiddagen jobb ! =)).
Gick man upp tidigt och de var hur skönt som helst då man vet att man hinner med mera saker under dagen, och så gick man en lite längre promenad med Ginza än vad jag brukar göra. Små plockat lite hemma och pluggat. Har också vart ute och sprungit som man har börjat med, kom darling hem på lunchen också så jag var snäll och lagade lunch tills han kom hem ;) och han hade lagat middag tills jag kom hem från jobbet . Hur trevligt som helst att äta middag tillsammans :D, Lunch äter vi aldrig tillsammans, jo helger men inte vardagar så de var extra trevligt att ha darling hemma lite , fast de inte var så länge så betydde de jätte mycket . Bara en liten minut gör mycket för denna kärlek !! <3 Nu sitter man här och har nyss vart ute med Ginza och nu blir de läsa lite bloggar och fixa sig för läggdags myys framför tv:n iallafall med te och invänta darling som kommer om ca: 2timmar från jobbet <3
 
 
JAG ÄLSKAR DIG BARA DIG MIN FINASTE UNDERBARASTE DARLING !!! <3<3<3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: