...

2013-04-09 / 11:51:33
En del dagar önskar jag att jag vore som alla andra samtidigt som jag är mig själv. Trodde jag att livet höll på att förändras till de bra men de varade bara en vecka , sedan blev man låg igen vet dock inte varför ´. Nu är man nästan på botten igen efter gårdagens händelser eller va man ´nu ska kalla de för. Nu har jag iallafall bestämt mig för att leva mitt liv och ta vara på dom jag har närmast hjärtat, Är så tacksamma att ni finns där för mig fast de inte alla gånger syns. Nu har man suttit en timme ungefär och tänkt över sitt liv, va man ska lägga tid och energi på och vad som ska bort för att få mitt mående bättre. Skönt iallafall att jag ska få träffa läkaren imorgon som inte blev av förra veckan. Ska prata medicinering, diagnos m.m. Har gått hur lång tid som helst sedan jag fick min diagnos över ett halvår skulle jag tro och medicineringen är inte bra och självförtroendet är inte på topp. Kan fortfarande inte acceptera att jag har diagnos fast många har de nu för tiden och vet flera som har olika slags diagnoser. Jag vill vara normal - Fast jag vet själv att det inte finns något som heter normal.
 
 
 
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Oh, jag skulle aldrig vilja vara normal, eller som alla andra bättre att vara sig själv och skita i alla andra. Du ska ju leva ditt liv.

Svar: Vill inte vara som alla amdra samtidigt som jag inte vill ha min diagnos men de kanske bara är i början med alla möten och utredningar som de är jobbigt. Blir nog bättre när medicineringen är igån på riktigt.
Sara Jörgensen

Kommenterat - 2013-04-10 / 10:28:12
Postat av: Anonym

Om man får en diagnos så kan man lära sig att leva med den. Man kan bara göra det bästa utav situationen och försöka att acceptera och lära sig leva med sig själv. Men lever bara en gång :)

Svar: Så sant, så sant ! Försöker för var dag, men går bättre för var dag också., Jag 'är jag och jag lever bara en gång. !
Sara Jörgensen

Kommenterat - 2013-04-13 / 14:53:02
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: