Kalas !

2013-04-13 / 09:43:00
Två kalas på en vecka. Dock kan jag bara gå på en .
I helgen fyller farbror hela 60år, dock kan jag inte ta mig dit, han bor i Katerineholm och jag har inga pengar att åka för. Syster och dom har inte heller råd så kan inte åka med dom, och i kusinens bil är de typ fullt  + att dom ska bort efter och sedan så jobbar darling hela dagen så han kan inte följa med så då fanns de bara tåget kvar och de har jag inte råd med just nu, men de andra kalaset de är min moster som blir 50, dit ska vi nästa Lördag, de är bara i Bälinge så de är inte långt alls. ca:1,2 mil från mig =). Så de kommer bli roligt ! =)).
 
Jag och Madde på min student 4/6-2010 !!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: