2012 !

2013-01-04 / 10:47:34
Här kommer 32 frågor om 2012:s händelser !
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Pluggat har jag gjort men inte till Undersköterska,
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jaa, sluta med socker i kaffet.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Aaa, flera stycken =)
4. Dog någon som stod dig nära? M, Fasters man :'(
5. Vilka länder besökte du? Höll mig till Sverige :)
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? Körkort men de blir de inte 2013 heller ;)
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? Ojj, finns nog inge speciellt datum att minnas,
8. Vad var din största framgång 2012? Att börja plugga och jobba extra :D
9. Största misstaget? Hmm, jadu ! Kommer inte på någon på rak arm med de  finns nog några stycken som man har förträngt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk är jag varje år, men omdu bortser från förkylning så har jag fått problem till och från med käkbenet så har tagit bort visdomständer.
11. Bästa köpet? Bästa och bästa, men de roligaste var dammsugar robboten som pojkvännen fick i julklapp av mig =).
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hmm, tror de var ´mat och buss.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Öppna förskolan gör mig alltid så lycklig, hur man än mår så glömmer man bort alla problem för stunden, man lever i nuet,
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? En låt som inte ska förekomma detta år, detta år ska bli ett bra år =).
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Hmm, de var periodvis.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vart med med pojkvännen :)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? .Bråkat med pojkvännen,
18. Hur tillbringade du julen? Julafton hos darling med hans familj och juldagen med darling och min familj.
19. Blev du kär i år? Är så kär man kan bli =)
20. Favoritprogram på TV? Har nog inge direkt favoritprogram men de skulle isåfall vara Ensam mamma söker och i år blir de sjunde himlen igen tror jag "nu när jag har kanalen igen" ;)
21. Bästa boken du läste i år? Läser typ aldrig böcker.
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen aning,
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En kudde med en stor stjärna på =)och darlings julklapp, =). Pratat om de i flera år =)
25. Något du önskade dig men inte fick? Blir alltid lika glad av vad jag får :)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Firade med släkt och vänner.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Fast inkomst.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Blandad,
29. Vad fick dig att må bra? Öppna, barn, släkt och vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ingen tror jag
31. Vem saknade du? Barndoms vänner som man knappt har kontakt med längre,
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla goa människorna på Öppna, =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: