26 Juli - 2013 !

2013-07-26 / 23:20:25
Städdag och en fin dag & kväll med min fina barndomsvän !
´Vaknade man tidigt för att åka till Öb med My, sedan vidare till mamma för att STOR Städa hennes lägenhet, och fixa lite innan jag flyttar dit nästa vecka. Sedan kom Julius och åkte med mamma på lite ärenden, tusen tack för hjälpen . När dom kom tillbacka så hade dom köpt med sig pizza, hur gott som helst. Sedan vid kvällningen så drog jag och My åå spelade minigolf, och sedan satte vi oss vid ån, hur mysigt som helst. Nu sitter man här i sin ensamhet och funderar på att slå på en film och försöka få tankarna på annat. <3
 
Tusen tack mina fina vänner för att ni alltid ställer
upp och finns där för en - JAG ÄLSKAR ER !! <3
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: