26 Juni - 2013 !

2013-06-26 / 23:35:01
Boländerna och jobbet !
Vaknade man tidigt och kunde inte sova, så jag drog med darling som hade sov morgon idag till företagsvaruhuset och sedan handlade vi på Willys. När man kom hem så blev de dricka te och kolla lite tv när darling åkte till jobbet men inom en timme var han hemma igen de hade blivit något miss på jobbet så han blev ledig resten av dagen så då bestämde vi oss för att dra och träffa svärföräldrarna på IKEA Där dom var och kollade lite till deras fina kök :D Dock skulle jag haft en dörr men jag bor inte där och de blir nog bra när de blir hel klart =). Sedan körde darling mig till jobbet :D ,Så de blev jobb mellan 13.30 - 22.00 :D Trivs så otroligt bra på jobbet , finns inga ord för hur glad man blir av att vara där världens finaste kunder och världens finaste kollegor. Trivs som fisken i vattnet  " eller va de nu heter " Hoppas verkligen att jag kommer stanna där ett bra tag fram över. ! =)
 
 
 
 
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: