10 September - 2013 !

2013-09-10 / 22:53:00
En fin dag med mormor & syster !
Hade man läkarbesök kl: 11 men då ringer dom på morgon och säger att läkaren är sjuk, jag som var så taggad för att träffa en ny läkare. Jag som vägrade gå själv förut om de var någon ny , då jag har så svårt för att öppna upp mig för vissa om vissa saker. menmen vi får se hur taggad jag är nästa gång då.. Typiskt !! Menmen de är som de är. Så runt 12 tiden så blev de att gå över till mormor med syster där de blev en fin dag med kortspel och kaffe. Massa snack och skratt ! Hur underbart och avkopplande som helst. Sedan blev de jobb , underbart med en kort dag med finaste barnen som jag får jobba med på Söndag igen :D. Nu blire kolla lite film tror jag innan de blir lägg dags. Sov gott allesammans så höres vi !! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: