Kulturnatten ! :D

2013-09-15 / 23:10:00
Underbar dag med mina finaste vänner! :D.
Blev de först Boländerna igen med finaste Julle och Ihssan. Verkligen dom bästa killkompisarna man kan som alltid finns där för en , kommer alltid finnas där för er också. <3 Sedan blev de farmor med Julle där de blev att hjälpa till med städningen och fönsterputsningen innan farmors 90-års dag. TUSEN TACK Vännen för hjälpen, Så otroligt tacksam <3 Sedan blev de fixa sig när man kom hem för att invänta brudarna för att sedan dra ner på stan. Vid midnatt drog man till Storvreta och sedan hem för att jobba kl. 07.00 så de var bara att gå upp klockan fem :). Men en helt underbar dag och natt med mina fina vänner! Minnes full kväll <3
Mina älskade brudar - My, Ida, Maria och jag ,
& Jasmine som tar kortet :D
 
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: