Nyårsafton !

2014-01-03 / 11:56:14
Mysigaste stunden i mitt liv, älskar er mina finaste vänner <3
Ni betyder så otroligt mycket för mig My & Per . Världens bästa vän & pojkvän! Ni kommer alltid finnas i mitt hjärta, 2014 kommer bli vårat år. ÄLSKAR ER!! <3 . Blev de jobb till halv två sedan kom älsklingen och hämtade mig på jobbet, sedan blev de fixa lite för kvällen :). Började kvällen med en mysstund med darling , Skumbad med tända ljus och vin. Hur mysigt som helst , vid nio tiden kom My över på middag. hur mysigt som helst, vid halv tolv drog vi ner till stan - Slottsbacken för att se på raketerna . UNDERBAR KVÄLL Med mina finaste , <3
Kunde INTE Bli en bättre kväll än så här, minnesfull kväll <3
 
 
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: